sobota, 7 listopada 2015

Muzyka



Dziś chciałabym przedstawić wam moją playlistę na jesienne, pochmurne i ogólnie nie ciekawe dni. Pewnie często siedzicie w domu i nie macie co robić, więc włączacie muzykę i zatracacie się przy swojej ulubionej playliście np. po szkole zamiast się uczyć odpalacie Spotify lub inny program i słuchacie muzyki nie zwracając uwagi na to co musicie zrobić na następny dzień. Może, więc od razu przejdę do rzeczy. W moim zestawieniu możecie zobaczyć nie tylko nowe kawałki ,po prostu takie których ostatnio lubię posłuchać i się przy nich odprężyć. 

Oto moje top 10:


1. Ariana Grande - Focus

Nie będę ukrywać ,że uwielbiam Arianę Grande. Jest ona dla mnie od jakiegoś czasu ulubienicą wśród gwiazd. Kocham jej styl, kobiecość, urok osobisty a przede wszystkim cudowny głos. Moim zdaniem nie jest ona jedną z tych gwiazd, które nie najlepiej śpiewają i próbują się wybić przez swoją sławę zawdzięczającą rolami w serialach żeby zarobić więcej pieniędzy. Pomimo tego ,że grała ona w kilku serialach na programie Nickelodeon wybiła się nie tylko przez sławę w serialu tylko przez swój nieziemski głos ,bez którego nic by nie zdziałała i nie zaszła tak daleko. Moim zdaniem może ona naprawdę zdziałać wiele na rynku muzycznym. Skala głosu jakim włada jest naprawdę niesamowita. Jednak uważam ,że mogłaby lepiej wykorzystać swój talent i śpiewać piosenki, w których bardziej pokazywałaby swoje możliwości, ale pewnie w tym momencie nie zależy to już tylko od niej.


2. Beyoncé - Halo 
Jedna z moich ulubionych piosenek, do których zawsze mogę wrócić, kiedy każda inna piosenka mi się znudziła. Nie jest to utwór "na 5 minut" i potem zapomniana jak niektóre piosenki jednego sezonu tylko zostaje ona na dłużej w pamięci i myślę ,że nie tylko mi. Dla mnie osobiście jest ona naprawdę wyjątkowa. Mam z nią naprawdę wiele wspomnień zarówno smutnych jak i wesołych.


3. Years & Years - Take Shelter 

Od pierwszego razu kiedy usłyszałam tą piosenkę zakochałam się w niej. Jest po prostu genialna. Strasznie chciałabym mieć płytę Years & Years. Wszystkie kawałki z ich nowej płyty strasznie mi się podobają i marzę o ich płycie już od jakiegoś czasu. Mam nadzieje ,że Święty Mikołaj będzie o mnie pamiętać tego roku :)


4. One Direction - Drag Me Down

W ostatnim czasie zespół One Direction stracił jednego człona z zespołu. Po mimo to radzi sobie świetnie a może nawet i lepiej niż kiedykolwiek. Ich piosenka jest na bardzo wysokich miejscach list przebojów i jest puszczana nie na jednej stacji radiowej. Moim zdaniem piosenka jest świetna, a ich piosenki są coraz lepsze.



5. Pia Mia - Do It Again 

Ta piosenka wprowadza mnie w wakacyjny klimat i poprawia humor kiedy jest mi smutno. Aż chce się myśleć o tym, że z każdym dniem bliżej nam do nadchodzącego wielkimi krokami lata!



6. Adele - Hello

O tej piosence i wokalistce myślę ,że nie trzeba za dużo mówić. Jest po prostu genialna od pierwszego dnia kiedy pojawiła się w sieci!


7.  Naughty Boy- Runnin' (Lose It All) ft. Beyoncé

Co tu dużo mówić...
-teledysk świetny, dobrze zrobiony i pomysłowy
-piosenka niesamowita


8. Marvin Gaye ft. Meghan Trainor - Charlie Puth

Piosenka idealna do odprężenia. Moim zdaniem brzmi jak kwintesencja starej, dobrej Meghan Trainor. Piosenka jest połączeniem klasycznych intrumentów, ale też współczesnej muzyki, co sprawia że przyjemnie się jej słucha każdego dnia.


9. Jon Bellion - All Time Low

Tą piosenkę znalazłam jakiś czas temu przypadkiem na facebooku... ,ktoś umieścił ją w komentarzu i tak została ze mną aż do teraz i często do niej wracam. Jest naprawdę genialna i wpada w ucho.



10.  Miley Cyrus & Ariana Grande - Don't Dream It's Over

Zamykając moją listę utworów na ostatnim miejscu postanowiłam umieścić piosenkę "Don't Dream It's Over" zespołu Crowded House w wykonaniu Ariany Grande i Miley Cyrus. Bardzo mi się spodobało ich wspólne wykonanie tej piosenki.





A wy jakich piosenek ostatnio słuchacie?





18 komentarzy:

  1. ja polecam muzykę zespołu Alien. Są genialni!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie znam tego zespołu, ale chętnie posłucham :)

      Usuń
  2. Znam tylko dwie piosenki z twojej listy :)
    Głównie słucham Eminema , Maroon 5 :)
    http://anonimoowax.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki Tobie mam playlistę na dzisiejszy wieczór. :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam Arianę i 1D :)
    http://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię 4 z tych piosenek, które opisałaś.

    http://patrvcia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo mi się podobają te piosenki. Obs za obs? Jeżeli tak to zacznij i daj mi znać na moim blogu:
    hellomyflower.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne piosenki ;)
    http://www.emptyy-promises.blogspot.com/
    Jeśli Ci się spodoba-zaobserwuj ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Adele, Ariana, Years&Years.... KOCHAM ! ❤ Świetna playlista ;)
    Zapraszam na nowy post ninaswarcewicz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. przyznam, że pierwszy raz słyszałam Jona Belliona - All Time Low a mimo tego wiedziałam jak leci rytm�� świetna playlista, uwielbiam wszystkie piosenki, dobry gust����

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystkie te piosenki uwielbiam ! <3
    daydream89.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń