środa, 28 października 2015

Shopping



Dziś chciałabym pokazać wam kilka rzeczy z ostatnich moich zakupów. 
W sobotę byłam w galerii handlowej City Center w Poznaniu. Głównym celem miało być znalezienie sukienki na studniówkę oraz butów. Niestety sukienki nie znalazłam, ale buty jakoś udało mi się jakieś wypatrzeć. Dziewczyny oczywiście zdziwione pytały mnie w szkole: "już? tak szybko? po co?". Jednak ja wole zabrać się do tego jak najszybciej żeby trafić na coś naprawdę ładnego. Czasem potrzebuje kilka tygodni, a nawet miesięcy chodzenia po galeriach, aby coś znaleźć odpowiedniego dla siebie, więc zaczęłam jak najszybciej. One pewnie będą szukały sukienek kilka dni przed studniówką, a ja będę w tym czasie siedziała w domu i podziwiała moje zdobycze. W każdym razie oto kilka rzeczy jakie wpadły mi w oko:


H&M 
99,99zł



H&M
20zł


Top Secret 
99,99zł






Zwróciłam również uwagę w drogerii  Douglas na nowy perfum "Ari" by Ariana Grande. Pachnie naprawdę ślicznie. Nie jestem wstanie powiedzieć czym, ale w internecie znalazłam informację, że jest to zapach piżma, drewna i pianek marshmallow. Przyznam, że brzmi to dość dziwnie, ale pachnie przyjemnie. Do tego ma bardzo ładną buteleczkę oraz uroczy puchaty pomponik, co nadaje mu kobiecości i klasy. 
Na pewno znajdę dla niego miejsce na swojej półce. 

Ceny perfum:
30 ml-129 zł
50 ml-169 zł








1 komentarz:

  1. Szpilki i plecak są cudowne ! Muszę je zobaczyć na zywo :)
    ninaswarcewicz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń