wtorek, 20 października 2015

Początek

Cześć!

Mam na imię Wiktoria. 
Mam 18 lat. 
Jestem z okolic Poznania.

Od długiego czasu chciałam zacząć prowadzić bloga ,ale nie wiedziałam do końca o czym w sumie miałabym pisać. Sam pomysł w sobie był dobry ,ale nie sprecyzowany ,więc ciągle omijałam go. Stwierdziłam ,że czas żeby już nie teoretyzować tylko po prostu założyć go. W końcu nic nie zrobi się samo.

 Tak więc zrobiłam to!

Tematyka bloga może być różna poszczególnych postów ,ponieważ mam dużo zainteresowań. Zaczynając od mody aż po gry komputerowe. Dużą uwagę będę zwracać na wasze komentarze. W końcu będę tutaj nie tylko z własnej przyjemności ,ale przede wszystkim dla czytelników. Jestem bardzo ciekawa co wy byście chcieli zobaczyć na moim blogu.  Macie jakieś propozycje na dobry początek? :)



Zapraszam również na mojego instagrama oraz snapczata:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz